Kokoomuksen listalla 70 ehdokasta

Tuusulan kokoomusyhdistykset ovat tiistaina 4.5. toimittaneet 70:n ehdokkaan listan kuntavaaleihin. Uudenmaan kunnista kokoomusehdokkaiden määrä kasvoi lukumäärällisesti eniten Tuusulassa. Kasvua edellisiin kuntavaaleihin oli peräti 17 ehdokasta.

”Kuntavaalien siirto antoi lisäaikaa ehdokashankinnalle ja lopputuloksena on erittäin laadukas 70:n ehdokkaan lista. Olen erittäin iloinen siitä, että näin moni tuusulalainen on lähtenyt vaaleihin Kokoomuksen ehdokkaana. Kokoomus tarjoaa kesäkuun kuntavaaleissa tuusulalaisille äänestäjille monipuolisen listan vastuullisia tulevaisuuden kuntapäättäjiä.”, kommentoi kunnallisjärjestön puheenjohtaja Kalle Ikkelä.

Lisätiedot:
Kalle Ikkelä