Kokoomuksen listalla 70 ehdokasta

Tuusulan kokoomusyhdistykset ovat tiistaina 4.5. toimittaneet 70:n ehdokkaan listan kuntavaaleihin. Uudenmaan kunnista kokoomusehdokkaiden määrä kasvoi lukumäärällisesti eniten Tuusulassa. Kasvua edellisiin kuntavaaleihin oli peräti 17 ehdokasta.

”Kuntavaalien siirto antoi lisäaikaa ehdokashankinnalle ja lopputuloksena on erittäin laadukas 70:n ehdokkaan lista. Olen erittäin iloinen siitä, että näin moni tuusulalainen on lähtenyt vaaleihin Kokoomuksen ehdokkaana. Kokoomus tarjoaa kesäkuun kuntavaaleissa tuusulalaisille äänestäjille monipuolisen listan vastuullisia tulevaisuuden kuntapäättäjiä.”, kommentoi kunnallisjärjestön puheenjohtaja Kalle Ikkelä.

Lisätiedot:
Kalle Ikkelä
Puheenjohtaja, Kokoomuksen Tuusulan kunnallisjärjestö
kalle.ikkela <at> gmail.com

16.10.2021

Kokoomuksen valtuustoryhmä: Edellytämme lisää vaihtoehtoja Puistokylän suunnitelmille

6.9.2021

Valtuusto nimesi uusia luottamushenkilöitä

Maanantaina 6.9. kokoontunut valtuusto nimesi uusia luottamushenkilöitä kunnan eri toimielimiin. Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymän yhtymävaltuustoon valittiin Kalle Ikkelä, Lilli Salmi ja Mika

6.9.2021

VALTUUSTOALOITE 6.9.2021 Esitän valtuustoaloitteena, että tämän vuoden kuntastrategian yhteydessä käydään läpi Tuusulan kunnan tapahtumatuotannon kokonaisuus kunnassa, yrityksissä ja yhdistyksissä. Tavoitteena