Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi

Kokoomuksen valtuustoryhmä Tuusulassa järjestäytyi tiistaina 22.6. pidetyssä järjestäytymiskokouksessaan. Valtuustoryhmän puheenjohtajaksi valittiin kunnallisjärjestön puheenjohtaja Kalle Ikkelä, ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi Ilmari Sjöblom ja toiseksi varapuheenjohtajaksi Laura Åvall. Sihteeriksi valittiin Topi Korpinen. Valtuustoryhmän neuvottelijoiksi valittiin Lilli Salmi ja Mika Mäki-Kuhna. Kolmas neuvottelija on kunnallisjärjestön nimeämä Tapio Tammilehto. Valtuustoryhmä järjestäytyy käynnissä olevien pormestariohjelmaneuvotteluiden jälkeen uudestaan elokuussa.

Kokoomuksen valtuustoryhmään kuuluu kaikki 14 valtuutettua sekä kaksi ensimmäistä varavaltuutettua. Valtuustoryhmän jäsenet ovat valtuutetut Sanna Kervinen, Ruut Sjöblom, Kalle Ikkelä, Tapio Tammilehto, Janne Mellin, Ilmari Sjöblom, Mika Mäki-Kuhna, Lauri Untamo, Laura Åvall, Lilli Salmi, Risto Rämö, Antti Seppälä, Ulla Rosenqvist, Jukka Ahlgren sekä varavaltuutetut Topi Korpinen ja Ilari Roihuvuo.

Järjestäytymiskokouksessa hyväksyttiin myös valtuustoryhmän säännöt tulevalle valtuustokaudelle.

16.10.2021

Kokoomuksen valtuustoryhmä: Edellytämme lisää vaihtoehtoja Puistokylän suunnitelmille