Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi ja nimesi ehdokkaansa keskeisiin luottamustoimiin

Kokoomuksen valtuustoryhmä Tuusulassa on järjestäytynyt ja valinnut ehdokkaansa keskeisiin luottamustehtäviin, jotka luottamuspaikkaneuvotteluissa on Kokoomukselle sovittu.

Valtuustoryhmän puheenjohtajaksi valittiin Ilmari Sjöblom, ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi Laura Åvall ja toiseksi varapuheenjohtajaksi Janne Mellin. Sihteeriksi valittiin Topi Korpinen. Valtuustoryhmän neuvottelijoiksi valittiin Lilli Salmi ja Mika Mäki-Kuhna. Kolmas neuvottelija on kunnallisjärjestön nimeämä Tapio Tammilehto.

Kokouksen päätöksen mukaisesti valtuustoryhmän järjestäytyminen tulee voimaan valtuuston kokouksen 16.8. jälkeen, johon asti valtuustoryhmän 01-2021 järjestäytymiskokouksessa valitut henkilöt jatkavat tehtävissään.

Kokoomuksen ehdokas pormestariksi on Kalle Ikkelä. Muiksi kunnanhallituksen kokoomuslaisiksi jäseniksi esitetään Lilli Salmea, Tapio Tammilehtoa ja Ulla Rosenqvistia. Valtuuston 1. varapuheenjohtajaksi esitetään Mika Mäki-Kuhnaa.

Kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunnan puheenjohtajaksi esitetään Janne Melliniä ja kasvatus- ja sivistyslautakunnan varapuheenjohtajaksi Kari Kinnusta.

Kunnan luottamustehtävien osalta lopullisen päätöksen tekee maanantaina 16.8. kokoontuva kunnanvaltuusto. Valtuuston kokouksessa nimetään myös muut lautakuntien jäsenet.