Valtuusto nimesi uusia luottamushenkilöitä

Maanantaina 6.9. kokoontunut valtuusto nimesi uusia luottamushenkilöitä kunnan eri toimielimiin.

Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymän yhtymävaltuustoon valittiin Kalle Ikkelä, Lilli Salmi ja Mika Mäki-Kuhna. KEUDAN yhtymävaltuuston varapuheenjohtajaksi Vesa Lundberg, Keskisen Uudenmaan musiikkiopiston johtokuntaan Keimo Joensuu ja Keski-Uudenmaan vesi -kuntayhtymän yhtymävaltuustoon Riitta Sedig. Käräjäoikeuden lautamiehiksi valittiin Arto Nätkynmäki, Jukka Heinänen ja Matilda Kivinen.

Valinnat sekä kunnallisten että ylikunnallisten luottamustehtävien osalta täydentyvät syksyn aikana. Kaikki jo nimetyt kokoomuslaiset luottamushenkilöt löydät täältä.

16.10.2021

Kokoomuksen valtuustoryhmä: Edellytämme lisää vaihtoehtoja Puistokylän suunnitelmille

6.9.2021

VALTUUSTOALOITE 6.9.2021 Esitän valtuustoaloitteena, että tämän vuoden kuntastrategian yhteydessä käydään läpi Tuusulan kunnan tapahtumatuotannon kokonaisuus kunnassa, yrityksissä ja yhdistyksissä. Tavoitteena