Kokoomuksen valtuustoryhmä Tuusulassa järjestäytyi

Kokoomuksen valtuustoryhmä Tuusulassa järjestyi keskiviikkona 7.12. pidetyssä järjestäytymiskokouksessaan.  Valtuustoryhmän puheenjohtajaksi valittiin Lilli Salmi.

Ryhmän puheenjohtajana viimeiset 6 vuotta toiminut Ilmari Sjöblom jättää pestin hyvillä mielin.

”Kokoomusryhmän on hyvä uudistua. Kuudessa vuodessa ehtii nähdä ja kokea paljon. Kiitän ryhmää luottamuksesta toimia puheenjohtajana ja teen luottavaisin mielin tilaa Lillille.”, kommentoi väistyvä puheenjohtaja Ilmari Sjöblom.

Valittu puheenjohtaja Lilli Salmi kiittelee väistyvää puheenjohtajaa ja lähtee innolla luotsaamaan kokoomusryhmää.

”Kiitämme Ilmaria hyvin hoidetusta puheenjohtajan tehtävästä. Kokoomus on Ilmarin puheenjohtajakauden aikana noussut takaisin Tuusulan suurimmaksi puolueeksi. Valtuustoryhmän kädenjälki näkyy tässä vahvasti. Lähden innolla kehittämään valtuustoryhmän toimintaa entisestään.”, kiittelee tuore puheenjohtaja Lilli Salmi.

Varapuheenjohtajiksi valittiin Laura Åvall ja Antti Seppälä, sihteeriksi Topi Korpinen. Valtuustoryhmän neuvottelijoiksi valittiin Mika Mäki-Kuhna ja Topi Korpinen. Kolmas neuvottelija nimetään Kokoomuksen Tuusulan kunnallisjärjestön toimesta myöhemmin.

Kokouksessa valitut henkilöt aloittavat välittömästi tehtävissään.

Lisätiedot:
Lilli Salmi